piątek, 5 października 2012

Leniuch

Hmnnn. ! O czym tu napisać. ? No to zacznijmy od początku. Dzień jak co dzień ale dziś doszło do mnie to że moja Siostra wyprowadza się ze swoim mężem. Pewnie niektórym się to wydaje śmieszne i błahe ale przez 13 lat miałam z nią pokój, codziennie mówiłam jej Cześć rano. ! To tak jakby urwali mi serce. ! albo przynajmniej polowe. xD Nikt tego nie zrozumie jeśli sam nie przeżyje. Niby fajnie bo będę miała sama pokój. Wolność ! Ale to nie tak. Są minusy i plusy. wydaje mi się że po równo.Co prawda będę do niej co jakiś czas z rodzicami jeździć albo ona do nas, no ale to nie to samo ! Wydaje mi się że ja bardziej przezywam niż moja mama ale wątpię. ! :( Dobra teraz o czym innym/ " Dziś byłam w szkole. (chyba jak każdy) Na szczęści miałam tylko 4 lekcje wiec szybko zleciało. Jako jedyna dostałam 6 z doświadczenie z Biologii. :D A to tylko że zrobiłam to schludnie no i pewnie na brystolu. Jak zawsze na Religi pani mówiła o swoich mądrościach. :D. Po powrocie do domku obiad i..... odpoczynek po całym tygodniu. Długo nie poleniuchuje bo jak ostatnio pisałam mam dużo do uczenie. ! :( dobra ale to dopiero jutro dziś mam lenia. Może jakiś maraton TheSims'owy :d ? zobaczy się . ! PaPa ; **

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz